2011
Rozpoczęcie współpracy z Inspire Sourcing
2011
Projekt Unijny
Wysokie noty i pozytywne opinie przełożyły się na dalszą współpracę we współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej projekcie “Wypieczona obsługa. Jak pokazać klientom, że są najwyższą wartością”. Sukces tego przedsięwzięcia, w którym udział wzięło prawie 200 uczestników, nie byłby możliwy bez zaangażowania Zarządu Firmy oraz Dyrektora Handlowego. To właśnie ich otwarcie na wiedzę i rozwój, a także dbałość o wysokie kompetencje pracowników, przełożyły się na owocne współdziałanie do dnia dzisiejszego. Docelowo w ramach projektu z środków UE zrealizowano ponad 100 dni szkoleniowych w podziale na 2 procesy: dla kadry kierowniczej sklepów oraz kadry szeregowej.
2015
Ewaluacja
W ciągłym procesie podnoszenia umiejętności sprzedaży, komunikacji, zarządzania, czy obsługi klienta, który jest obecnie realizowany w postaci Akademii Menedżerskiej kluczowa jest ewaluacja m. in. poprzez badanie Tajemniczego Klienta, realizowanego w każdym miesiącu, na bazie którego weryfikowane są efekty wspólnych realizacji oraz podejmowanych działań. Pozwala nam to na bieżąco koordynować “żywotność” standardów obowiązujących w Piekarniach-cukierniach oraz wprowadzać korekty związane z potrzebą adaptacji do rynku
2015
Projekt współfinansowany z Krajowego Funduszu Szkolenioweg
2015
Diagnoza I Rekrutacja Uczestników Do Projektu Akademii Menadżerskiej
W związku z rozwojem Piekarni Buczek i otwieraniem nowych punktów stworzono projekt Akademii menedżerskiej dla Pań sprzedawczyń, które w przyszłości chcą pełnić funkcje Kierownika Piekarni-Cukierni. Z przeprowadzonej rekrutacji wewnętrznej wyłoniono dwie grupy uczestniczek, które docelowo będą stanowić personel kierowniczy nowo otwartych Piekarni-Cukierni. Rekrutacja przeprowadzona była z wykorzystaniem narzędzia Way2 oraz metodyki MBTI, dzięki czemu dobrano osoby, których osobowość najlepiej pasuje do specyfiki pracy na stanowisku Kierownika Piekarni.
Osiągnięte Cele I Liczby
-
Ponad dwukrotny wzrost liczby sklepów w sieci (z ok. 15 do ponad 35), co za tym idzie zauważalny wzrost obrotów
-
Wprowadzenie jednolitych standardów Obsługi Klienta w każdej Piekarni-Cukierni – wzrost liczby produktów w “średnim” koszyku sprzedaży
-
Realne funkcjonowanie standardów, dzięki systematycznie realizowanej usłudze “Tajemniczy Klient”
-
Powstanie ścieżki rozwoju, dla wyróżniających się pracowników – dodatkowy czynnik motywacyjny
-
Zrealizowano blisko 150 dni szkoleniowych
-
Objęto działaniem szkoleniowym prawie 200 osób
2016
Diagnoza rentowności organizacji pod kątem standardów oraz procesów
W 2016 roku przeprowadziliśmy diagnozę rentowności organizacji pod kątem standardów oraz procesów w firmie, do czego wykorzystaliśmy metodykę ValueView oraz diagnozę rentowności organizacji pod kątem zasobów ludzkich (predyspozycji do zadań na stanowisku) z wykorzystaniem metodyki The Bridge Personality. Efekty diagnozy zostały przedstawione zarówno ilościowo (koszty pracy, ilość etatów, prognoza zwiększenia rentowności wyrażona %) jak i jakościowo (wskazanie obszarów merytorycznych do rozwinięcia), co pozwoliło Zarządowi Agsol podjąć decyzje, które obszary w firmie należy rozwijać jako priorytet, aby przełożyły się na podniesienie efektywności całej firmy. Dlatego właśnie przeprowadziliśmy szereg szkoleń i konsultacji pod hasłem „Cała firma sprzedaje”, gdzie skupiliśmy się na budowaniu zaangażowania oraz odpowiedzialności za wyniki sprzedażowe na każdym etapie procesu: od produkcji, po logistykę, transport, administrację kończąc na dziale obsługi klienta oraz przedstawicielach terenowych, a także sklepie.
2017
Standaryzacja Wewnątrz I Międzydziałowa
W 2017 roku na bazie przeprowadzonej w roku ubiegłym, diagnozy rentowności organizacji skupiliśmy się na standaryzacji pracy w całej firmie. Celem postawionym na 2017 rok było nie tylko wypracowanie ale i spisanie standardów obowiązujących w firmie Buczek, czyli stworzenie Księgi Standardów. Projekt ten był o tyle wyzwaniem, że należało wypracować standardy wewnątrz działowe oraz tzw. standardy na stykach działów. To wszystko pozwoliło:
-
Skrócić czas wdrażania nowych pracowników
-
Zoptymalizować czas przekazywania informacji pomiędzy działami
-
Zwiększyć komfort pracy pracowników
-
Menedżerom odwoływać się do standardów gdy udzielają feedbacku, czyli chwalą bądź zwracają uwagę na obszary do usprawnień.